ABARTH 695 70° ANNIVERSARIO

ZÁBAVA BEZ HRANIC

VÝKON 180 KCÍTÍTE TU SÍLU?
TURBODMYCHADLO GARRETT PRO JEŠTĚ VĚTŠÍ zábavu
TLUMIČE ODPRUŽENÍ KONI MAXIMÁLNÍ PŘILNAVOST
nové interiéry v závodním stylujak vám sedí vaše nová sedadla?
Nové BARVY A POLEPYŠTÍR ZANECHÁVÁ SVOJI ZNAČKU
Rozšiřující Body kit CAMPOVOLOzábava XL
VÝFUKOVÝ SYSTÉM RECORD MONZA VYPUSŤTE BESTII
NOVÝ NASTAVITELNÝ SPOiLERHRAJTE SI SVÝM VLASTNÍM ZPŮSOBEM
  • Výkon
  • dizajn a zpracování
  • technika

MOTOR & PŘEVODOVKA

MOTOR


Typ motoru, zdvihový objem, počet válců, počet ventilů
T-JET, 1368 cm³, řadový 4válec, 4 ventily na válec

Nejvyšší výkon 


180 k (132 kW) při 5500 ot./min

Nejvyšší točivý moment

250 Nm při 3000 pt./min

Turbó

Garret GT 1446

PŘEVODOVKA, VÝFUK, VZDUCHOVÝ FILTR

Převodovka
5stupňová manuální  / 5stupňová robotizovaná sekvenční (volitelně)

Výfukový systém


Dvourežimový výfuk Record Monza s aktivním ventilem a 4 koncovkami

Filtry

Sportovní filtr BMC

PODVOZEK & BRZDY

ZAVĚŠENÍ KOL


Vpředu: McPherson se stabilizátorem
Vzadu: torzní příčka se stabilizátorem

 

TLUMIČE


Vpředu: teleskopické s FSD (Frequency Selective Damping) ventilem
Vzadu: KONI s FSD (Frequency Selective Damping) ventilem

BRZDY

Vpředu: ventilované a perforované kotouče Ø 305 x 28
Vzadu: perforované kotouče Ø 240 x 11

KOLA


17“ litá kola s pneumatikami 205/40

ELEKTRICKÝ SYSTÉM

Baterie 250A/50 Ah

TECHNICKÉ ÚDAJE

NEJVYŠŠÍ RYCHLOST 


225 km/h

ZRYCHLENÍ 0–100 KM/H

6,7 s (manuální převodovka) – 6,9 s (robotizovaná sekvenční převodovka)

VÝKONOVÁ HMOTNOST

5,8 kg/k

SPOTŘEBA PALIVA V MĚSTSKÉM PROVOZU (L/100 KM)


8,7 (manuální převodovka) – 8,2 (robotizovaná sekvenční převodovka) 

SPOTŘEBA PALIVA MIMO MĚSTO (L/100 KM)


5,7 (manuální převodovka) – 5,8 (robotizovaná sekvenční převodovka) 

SPOTŘEBA PALIVA V KOMBINOVANÉM PROVOZU (L/100 KM)


6,8 (manuální převodovka) – 6,7 (robotizovaná sekvenční převodovka) 

EMISE CO2 (G/KM)


155 (manuální převodovka) – 153 (robotizovaná sekvenční převodovka) 

EMISNÍ TŘÍDA

Euro 6D-TEMP

SPOILER ALERT

VARIABILNÍ SPOILER

Ne každý spoiler kazí zábavu, některé ji zvyšují. A jedním z nich je spoiler navržený v 60. letech samotným Carlem Abarthem, který nyní přichází v modernizované a nastavitelné podobě pro ten nejlepší výkon. Vybírejte z několika různých pozic od 0° do 60° podle toho, zda potřebujete větší přilnavost nebo naopak lepší aerodynamiku. O dokonalou zábavu je postaráno.

A TELJESÍTMÉNY MINDEN ÁRNYALATA

VŠECHNY ODSTÍNY VÝKONU

Pět barev, jedna odvážnější než druhá. Zvolte si svůj vlastní styl prostřednictvím zelené karoserie Monza 1958, šedé Pista, bílé Gara, černé Scorpion nebo modré Podio. Všechny odstíny jsou kombinované se šedými detaily a polepy. Ať už si vyberte kterýkoliv odstín, bude to ten nejlepší.